pondělí 11. května 2015

Divadlo jako vášeň?

Než se vrhnu na zážitky z jednotlivých představení, pozastavme se krátce nad tím, jak často člověk obecně asi chodí do divadla.

Pochopitelně: jak kdo.
Já jsem ještě donedávna (cca před rokem) patřila k početné skupině těch, kteří v divadle už párkrát byli, ale na prstech rukou by se to možná dalo spočítat.
Dnes je však situace zcela odlišná.
Pro letošní rok jsem si pořídila své první předplatné. K tomu si sem tam vyberu představení, které mě zaujme, občas mi někdo něco doporučí, někdy mě pozve, potřeubje záskok, dostanu lístek...
A tak přestože jsem za celý leden do divadla nevkročila, v 17. týdnu roku 2015 mám aktuální průmě téměř 1x týdně (16 shlédnutých divadelních představení). A vím, že to tak nemám sama - i když se to už lehce vymyká standardům.
No a? Baví mě to.
(Nutno ovšem podotknout, že to není až tak úmyslné - prostě to tak nějak vychází.. a bránit se netřeba.)

Jak to máte vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat